Een uitgeslagen bon herstellen
Een uitgeslagen bon herstellen
Geplaatst
4 juli 2024
Geüpdatet
21 augustus 2025
Het kan gebeuren dat een bon (tafel) per ongeluk wordt uitgeslagen. Bijvoorbeeld wanneer iemand de verkeerde tafel uitslaat.
Herstel de fout uitgeslagen tafel als volgt:
-
Ga naar Historie in het menu van de kassa en selecteer de juiste bon of tafel.
-
Je ziet nu het afrekenscherm met een blauwe knop. Deze knop crediteert de bestelling en zet de bestelling opnieuw op vandaag in de kassa.
-
Er verschijnt de melding: “Selecteer betaalsoort voor creditbestelling s.v.p.” Kies hier de betaalwijze die destijds is gebruikt en klik op Volgende.
-
Selecteer vervolgens de tafel waarop je de bestelling wilt terugzetten.
-
Op dit moment is de oude factuur gecrediteerd en staat de bestelling opnieuw op vandaag.
-
Open de tafel, pas eventueel de bestelling aan en klik op Opslaan.
-
Reken de tafel daarna opnieuw af.
De bon (tafel) is nu weer hersteld en kan gewoon verder worden verwerkt.